agavita Suplementy diety

Koszyk

Dodaj swoje produkty do koszyka.

Regulamin

1. Właścicielem sklepu internetowego www.agavita.pl jest firma

AGAVITA Agata Okońska
ul. Weigla 12
50-314 Wrocław
NIP: 881-112-45-91
REGON: 890607709

Wpisana przez Burmistrza Miasta i Gminy Katy Wrocławskie do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 4302/2010

2. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym AGAVITA oznacza akceptację przez Klienta zasad sprzedaży wynikajacych z niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.

3. Ceny towarów wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT, ale nie uwzględniają kosztów wysyłki.

4. Płatności można dokonywać w następujący sposób:

  • Gotówką - należność należy przekazać kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze przesyłki. 
  • Przelewem bankowym - przelew należy wysłać na konto wskazane na stronie Sklepu. Sklep rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia. Na przelewie, w polu „tytułem”, prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie niezbędnym na przepływ środków na rachunek sklepu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem.
  • Wrocław - dostawa zamówienia w obrębie miasta Wrocław.

5.  Zamówienia w sklepie można składać poprzez:

Zamówienia za pośrednictwem internetu można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

Do kontaktu telefonicznego zapraszamy: poniedziałek - piątek w godzinach 9:00 do 17:00.

Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia, udostępnionego przez firmę AGAVITA na stronach sklepu internetowego.

7. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail są informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.
Na tej podstawie dopiero można dokonać przelewu (przedpłaty).

8. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

9. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę AGAVITA.

10. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:

  • w przypadku płatności „za pobraniem” - 3 dni robocze od dnia otrzymania potwierdzenia złożenia zamówienia
  • w przypadku płatności przelewem (przedpłata) – 3 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

11. W przypadku braku towaru w magazynie, Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

12. Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub na życzenie klienta Rachunek.

13. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14 dni, składając odpowiednie oświadczenie. Oświadczenie można złożyć m.in. wysyłając formularz: www.agavita.pl/Formularz-odstapienia-od-umowy-Agavita.doc

Nie ma możliwości zwrotu produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep, nie przysługuje mu zwrot dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zamówionych towarów.

Zakupione produkty należy odesłać na swój koszt na adres:

AGAVITA
ul. Starowiejska 18a
55-080 Smolec

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

Zwroty rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a odpowiedź jest wysyłana droga e-mailową.

Decyzję o zwrocie towaru w przesyłce nierejestrowanej (list) Klient ponosi na własną odpowiedzialność.

14. Reklamacje. Sklep odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres AGAVITA ul. Starowiejska 18a, 55-080 Smolec. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

15. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

16. Bezpieczeństwo transakcji i ochrona danych osobowych:

Firma AGAVITA przetwarza dane osobowe do celu realizacji zamówień zgodnie z zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. W przypadku wyrażenia osobnej zgody, Klient może otrzymywać na podany adres e-mail biuletyn AGAVITA.